Monday, January 19, 2009

Knock Knock

Me arvatavasti osaleme Moekesel, kui kõik hästi läheb. Preagu on see asi suht kahtlane, sest Eva on ainuke, kes õmmelda oskab ja meil pole veel ühtegi korraliku kavandit. Ma igaljuhul üritan omale praegu ühte pluusi õmmelda, tegelikult mul on seda juba päris palju tehtud ja võibolla järgmine nädalavahetus saab valmis.
Allahindlused võiksid juba lõppeda, tuleks mingeid uusi lahedaid asju ka.
Ja üks kaltsukas kuhu me Evaga tahtsime minna läks vist pankrotti, igaljuhul see silt oli kadunud ja uks oli kinni.


***

shoes to die for


2 comments:

  1. Eeem, kas sa enam oma vanasse blogisse ei kirjutagi? Ja seda ka et nii vähe eksisteerinul kaltsar ei SAA ju veel pankrotis olla ;d minu meelest.

    ReplyDelete
  2. Ma nüüd vastan siis. Kirjutan ikka, kui mul midagi kirjutada oleks.

    ReplyDelete