Monday, January 26, 2009

Superfreakysportytubeskirt

Yeah, I got February's teenVOGUE today. There are only 122 pages, september's issue had 270 pages,,

Maybe you know this D-I-Y from teenVogue - http://www.teenvogue.com/style/tips/diy/2008/12/band-of-outsiders_081229

So I tried to make it, I had many problems with pockets;d. It's quite weird.

/kristel tõi mulle teenvogue, see on see kuu ikka nii õhuke, masendav. Seal oli üks õpetus kuidas dressikast seelikut teha. Okei, tegelt ma olin seda juba varem internetist ka näinud. Ma leidsin ühe vana halli pusa, mille ma kunagi kaltsukast sain. Suht easy-to-do, aga algul jäid need tasku kohad väga kahtlaselt ja siis ma jamasin nendega päris kaua;s. Ma ei tea kas ma seda üldse kandma hakkan, see on suht veider ;d (+ sellel on kakskorda puusi suurendav mõju ;d) /

1 comment:

  1. sul ongi liiga väiksed puusad, nii et see on mulle vääägggaaaa hea kui sina ka veits minust mitte nii palju peenikesem enam ei oleks ;d

    ReplyDelete