Wednesday, February 4, 2009

It's a new day

Beginning of new months are always interesting. Maybe beacause new magazines arrive.

 Kuu algused on alati hästi põnevad, küllap sellepärast, et siis  saabuvad uued ajakirjad. Veebruari Stiil on igaljuhul mul juba läbi vaadatud, tegelikult on sealt veel väga palju lugeda, aga seda mul on aega terve kuu teha. Mulle väga meeldis veebruari Stiili fotoshoot, väga nunnu :D. See kuu tuleb ilmelt hästi kiire ja tegus - nt. Koolitants, Moeke. Moekesega tuleb ilmeslt palju tööd, aga õnneks olen ma juba alustanud ja mul läheb päris hästi ;d.



Until something new, enjoy these fascinating photos.


2 comments:

  1. Ma küsiks, et kust sa neid pilte saad, ma mõtlen lehekülgi, hästi lahedad :)

    ReplyDelete
  2. Tavaliselt teisest blogidest ja sealt edasi viivadelt linkidelt jne. Tihti on nii, et leian mingi laheda lingi ja sealt lähevad edasi veel lahedad lehed ja nii see läheb nagu kett vms ;D.
    http://www.notcouture.com/
    http://www.stuudio.net/

    ReplyDelete