Sunday, March 8, 2009

Monochrome

Tundub, et ma vist kirjutangi siia ainult nädalavahetustel, sest siis toimub midagi põnevat. Kaubamajas toimus Moekuulutaja 2009, see pole küll mingi suursündmus. Seal olid moeshowd kaubamajas müüdavatest riietest. Terranova, Madonna jne - need ei olnud just suurimad vaatamisväärsused. Vahepeal esines Mari-Leen, muusikat mängis mtv Martin jne. Umbes selline üritus see oli, veidi põnevamaks võis pidada uue brändi Tallinn Dolls  by Karolin Kuusik esmaesitlust. Ma pole just mingi Karolin Kuusiku fänn ja enamus kleidid polnudki kõige lahedamad, mulle meeldis nendest kaks, kolm kleiti (mitte see mis pildil, aga see oli vist ainuke mitte kõige udusem pilt, mis mul teha õnnestus).


Täna pidi olema mul emaga suur shoppingday, aga mul oli kuidagi imelik poodides käia (üldse viimasel ajal). Kõik asjad tundusid kuidagi tavalised ja ühtegi wow asja, mida ma oleksin elueest tahtnud ma ei näinud. Võibolla on see sellepärast, et ma olen viimasel ajal hakanud ise asju õmblema ja poes olevad asjad jätavad kuidagi ükskõikseks:d. Taskus toimus muideks ka noorte disainerite moelaat, seal oli küll väga palju lahedaid asju. Aga endale ikkagi midagi ei leidnud, sest need lahedamad, suuremad ja keerulisemad asjad olid muidugi kallid. Ja siis ma läksin Lindexisse ja nagu alati nägin ma seal midagi lahedat. Need on kahevärvlised sukad(pildil). Eks ole need ka ju järgi tehtud (http://www.bestthingtoday.com/wp-content/uploads/2008/10/cct1.jpg) , aga need paistsid kohe teiste asjade seast silma. Nüüd on mul veel puudu ilusad kingad (need on Eva omad), millega neid kanda.

4 comments:

  1. Niiii ägedad sukad, palju maksid?

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. naistepäeva sooduskupongiga 90kr;). muidu vist 130;s.

    ReplyDelete
  4. hei, kui sa tahad Karolin Kuusiku kleitidest pilte, ütle missuguseid ja ma saadan sulle.

    Mu mail on terasmaa@gmail.com

    ReplyDelete