Sunday, March 15, 2009

Täpselt nädala ja tunni pärast algab Moekese moeshow. Ilmselt sel ajal siis närvitsen ja harjutan kõndimist;d. Ma olen meie kollektsiooniga üsna rahul, kuigi see pole veel päris valmis ja palju pisiasju on vaja veel teha. Eile õhtul kogunesime, et liikumine välja mõelda, see võib päris naljakas välja näha. Ilmselt me peame veel Moekese päeva varahommikul kokku saama ja proovi tegema. Ma ei oska arvata kuidas meil seal läheb, sest mul pole aimugi milline tase seal on.  Loodetavasti lisan järgmine nädal siis palju pilte Moekesest ja meie kollektsioonist, üritan hästi palju backstage fotosid ka teha ;d. aah, ma olen juba nii põnevil.

väike sneak-peak



Eile toimus sarnane üritus ka Paides - Moe P.A.R.K, seal oli küll päris lahedaid asju.




www.naistemaailm.ee

Kuna munadepühad tulemas oli tiimari sulgi täis, ostsin ka ühe paki ja tegin neist kohe samal õhtul ühe sulgedega kaetud kaelakee. 

No comments:

Post a Comment