Monday, March 23, 2009

Uued ehted urban outfittersis, vägagi isetehtavad. Jaa, mulle meeldib ise teha:d.



Ma vahepeal otsustasin et võiks siiski ebayst neete tellida (ma olen sellele juba ammu mõelnud) . Esiteks on seal ainult hõbedasi, aga kuldsed oleksid ka lahedad. Ja teiseks need maksavad kõigest 5$ (100-pack) aga kohale toimetamine on 12$ ;d. Aga tegelikult tuleks see ikkagi odavam kui hilpharakast ostes - 100*5kr.

Jei, ma vist praegu leidsin sellised millel on free shipping, kas see on võimalik :D?.

6 comments:

  1. Eestisse ei ole peaaegu kunagi free shipping, seega ma soovitaksin kindlalt üle vaadata, kas ikka on see ära mainitud, et Eestisse saadetakse.. Palju asju ei saa siia tellidagi

    ReplyDelete
  2. hehehe, saadetakse ikka kui sa paned to ESTONIA : ]]]
    btw, kas need 2 esimest kaelakeed on sinutehtud, Anni?

    ReplyDelete
  3. noup, seal ju kirjas te uued ehted urban outfitterist., kuigi ma tahaks teha, kui ma ükskord kusagilt neete saaksin.;):

    ReplyDelete
  4. Kust sa neid neete saad ? (A) ma mõtlen, et mis nime alt sa neid e-buy-s otsid või hilpharakas vms:)

    ReplyDelete
  5. Kust sa neid neete tellid/saad ? :D Või mis nime alt sa neid ebayst otsid vms ? :D

    ReplyDelete