Friday, March 20, 2009

Vahepeal ei ole midagi suurt toimunud. Ma mõtlesin, et ma ikka väga tahaks seda valget narmastega kotti Lindexist. Kui ma Pärnus käisin siis ma vaatasin seda, aga ma mõtlesin, et ma ei hakka Pärnust ostma, sest seda on Tartus  ju ka. Ja kui ma siis eile Lindexisse läksin siis seal ei olnud enam neid valgeid kotte, olid vaid samasugused mustad. Kurb. ;d. Okei, järelikult on juba päris mitu inimest sealt Tartu Lindexist selle valge koti ostnud, see ei kõla hästi.;d. Täna toimusid veel viimased ettevalmistused Moekeseks ja hommikupoole üritasin sellest litripluusist mitte-udust pilti saada. aah, ma ei pea seda just kõige õnnestumaks pildiks.

2 comments:

  1. see pluus on ikka tõsiselt kena! :D

    ReplyDelete
  2. ;). ma olen ise endaga väga rahul, et ma selle ikka ära otsin. Ma olin seal proovikabiinis vist mingi pool tundi: ostan, ei osta, ostan, ei osta, appi mida ma teen.?.

    ReplyDelete