Sunday, April 12, 2009

Chain bracelet-ring

Eile Talllinnas läks päris hästi, võistlustel me mingit head kohta ei saavutanud, aga see eest ootab ees terve nädalavahetus Pärnus Koolitantsu finaalis. Nagu arvata oli ei leidnud ma ühtegi ajakirja ja poodidest käisime me ka ainult Zaras. Ja nõme on lugeda kõikidest blogidest, kui lahe kirbuturul oli - ma olen nüüd kade, sest ma ei saanud sinna minna. Kuigi ma olen täna veel väga väsinud, leidsin ma aega ühe käevõru tegemiseks. Tegemist on siis käevõru-sõrmusega ja ma nägin seda kunagi ühel pildil:

Inspiration:


Selle tegemine oli palju raskem kui ma arvasin, ma tegin seda üle kahe tunni. Võibolla ma olen lihtsalt nende tangide kasutamisel koba. Õpetusel ei ole vist erilist mõtet, tuleb lihtsalt loogiliselt mõelda. Kuigi õpetus on ka olemas: http://www.outsapop.com/2009/03/chain-ring-bracelet-tutorial.html

Vaja on:

Erinevaid kette, olenevalt millist sa tahad teha
Vaherõngaid kinnitamiseks ( mul läks neid 6 )
Erinevaid tange keti avamiseks ja tagasi kokku pigistamiseks
Üsna palju kannatust, proovimist ja aega

You need:


My result:



Translation: /Yesterday was pretty good in Tallinn. On dancing competition we didn't get good ranking, but next weekend is big dancing festival in Pärnu. Like I thought, I couldn't buy any cool magazines, only shop we visited was Zara. It sucks that I couldn't go to big flea market. I'm quite tired today, but I made chain ring-bracelet, what i saw on Talluah Morton photo. Seen on OutsaPop Trashion , Knight cat , Maison de Rêveries
You can find a tutorial by Maison de Rêveries here - http://www.outsapop.com/2009/03/chain-ring-bracelet-tutorial.html
I was suprised, beacause it was quite hard to do and took long time.

3 comments: