Friday, April 10, 2009

Ma jõudisn just koju poest ja ma nägin Suurtükis väga lahedaid kingi. Nojah, preagu on õues veel natuke liiga porine, et nendega käia. Aga muidu olid need suurepärased, ma terve tee koju jalutades mõtlesin nendest. Kõlab friigilt ;d.  Mu ema laitis need kohe maha, kui ta kuulis, et need on kontsaga ja maksavad palju :S Pean need vist oma taskuraha eest ostma. 
Homme sõidame me Tallinasse tantsuvõistlusetele (IDO), kõik peale selle, et kell 6.00 peab ärkama on selle juures päris tore. Loodetavasti jääb meile palju vabaaega linnas olemiseks ja ma saan i-D ajakirja ka osta.



Translation / I saw awesome cut-out shoes in shop today. I have thought about these all the time, quite freaky. My mom dont't like them because of high heel and crispy price. So probably I have to use my pocket-money. Tomorrow i go to dancing competition in Tallinn. It's nice, except for that i have to get up at 6'o clock. Hopefully we got some free time for shopping and I can buy i-D magazine /

5 comments:

  1. tõesti väga lahedad!
    kui palju maksid?

    ReplyDelete
  2. 1099kr, aga ma loodan , et äkki saab partnerkaardiga soodustust .

    ReplyDelete
  3. päris palju jah! teine võimalus on leida odavam alternatiiv, mis näeks enam-vähem samasugune välja

    ReplyDelete
  4. is that shoes from zara? I love that ;)
    * I found your blog from tfs

    ReplyDelete
  5. shoes are Bronx (www.bronxshoes.com ) from local shoe store, thanks

    ReplyDelete