Thursday, May 7, 2009

Daily news

Hei! Preagu ei ole veel midagi suurt toimunud, aga nädalavahetusest tuleb kindlasti pikem postitus

-I'm working on some new jewelry, which I'm selling at flea market.  
Ma töötan praegu mõndade ehete kallal , mida saab kindlasti vaadata ja osta see laupäev Müürilille täikalt. Tulge kindlasti, (keegi vist ei ela Tartus?). Pean tunnistama, et need ehted tulevad üsna lihtsad, sest ma ei raatsi seal 50krooni eest ära müüa asju, mille valmistamisele kulus üle nelja tunni. Igaljuhul saab mu vanu riideid ja ehted ka osta (mõned on päris ilusad ka).



-I couldn't resist the temptation and made one more wallet. For this time from milk package with cute cow.
Ma ei suutnud kiusatusele vastu panna ja teha veel üks rahakott. Seekord siis nunnu lehmaga piimapakist.



-They open a new local designers boutique Camyland on Saturday. First I thought that it would be some baby stuff shop. But now I'm pretty excited.
Laupäeval avatakse Tartus Tasku keskuses pood Camyland. Kui ma seda nime esimest korda nägin, siis ma arvasin, et see tuleb mingi beebitoodete pood vms. Aga tegelikult pakutakse seal taskukohase hinnaga Eesti disainerite loomingut. Täpselt midagi mulle, kuigi ma ei usu, et need hinnad päris taskukohased tulevad. Käisin täna Taskus ja nägin kuidas seda poodi valmis sätitakse, see tuleb ühe meesteriiete poe asemele ja see on hiigelsuur. Lähen sinna kindlasti kohe peale Müürilille täikat, loodetavasti on mul siis palju raha ka.

3 comments:

  1. rarr... laupäeval siis kooskooskoos ; ]

    ReplyDelete
  2. ma kunagi tegin ka rahakoti aga kohvi pakendist ja pärast oli alati niiihea kohvi lõhn juures:))

    ReplyDelete
  3. siis sul vedas, sest see piima rahakott haiseb minuarust sõnniku järgi.

    ReplyDelete