Monday, June 22, 2009

I Want to Ride My Bicycle

Hei, täna sain Evaga linnas kokku, sest me polnud ammu näinud (jah ma olen Tartus, lõpuks ometi). Plaan oli selline: Camyland-Abakhan-kaltsukad. Camylandis sain palju raha, jehhhuu. Tegelt on kahju, et kõik ilusad asjad olid ära ostetud. Abakhanis ostsin pika kaalumise järel kaks pakki suuri litreid. Ja imestasin kuidas sellised väikesed asjad nii palju saavad maksta. Muideks Maris Arulepp - http://eestifashionista.blogspot.com/, fotograaf, kes on hetkel teostamas oma moefotograafia portoofliot, soovis minu ehteid pildistamistel kasutada. See on muidugi väga lahe ja ma olen alati uutele pakkumistele avatud. Kuna mul enam ehteid eriti alles ei ole, tuleb mul hakata neid enne Pariisi sõitu kiiresti tegema. Õnneks on mul juba päris palju ideid ja materjali. Ma esimest korda joonistasin ehete kavandeid, tavaliselt need ideed lihtsalt sünnivad, kui ma materjali kätte võtan. Aa, ja kaltsukates käisime ainult Humanas, mis oli jube kallis ja seal lasti kohutavalt halba muusikat. See oli ilmselt skyplus. Aga avastasime ühe uue kaltsuka Uuel tänaval, mille ma ka kohe kaltuska kaardile lisan.

Today I met Eva, beacause I'm back in Tartu. Plan was: Camyland (designers boutique where I sell my jewelry) - Abakhan (fabric shop) - thrift stores. I got some money from Camyland, beacause I have sold most of the jewelry. From Abakhan I bought pailettes, I'm amazed, how much such a little things cost. One Estonian photographer Maris Arulepp - http://eestifashionista.blogspot.com/ wants to use my jewelry in her photos.  It's of course great, but I have already sold the most beautiful pieces. So I've to makse some new jewelry before I go to Paris. Fortunately I got many ideas and stuff to make new gorgeous pieces.
We got no luck in thrift store, but I discovered one new shop.

Oh ja Pariis. Pariisi reis algab reede hommikul täpselt 4.30 Laste Kunstikooli eest. See on meil vaaltluspraktika reis. Märksõnad: Palju bussiga/laevaga loksumist + 1* hostel + hea seltskond + muuseumid + ülepalav ilm + sel ajal peaks olema suur soldes ehk Hullud Päevad prantsuse moodi, kuigi reisijuht midagi shoppingtime'ist ei rääkinud, mis teeb mu murelikuks.
Kui kedagi huvitab siis siin on reisi täpsem kava
Ja ma tahaks väga osta või vähemalt proovimad macarone ehk makroone. Ehk siis küpsisemoodi asjad, mis on tehtud munavalgest, suhkrust ja mandlijahust. Ma kardan, et neid müüakse vaid kondiitriärides, kuhu me arvatavasti ei satu.

Oh Paris. Paris trip starts on Friday moring 4.30. Keywords: lot of riding with bus and ship + 1* hostel + good company + hot hot weather + big sale period, but I'm afraid that we don't have shoppingtime. And I definitely want to  buy or least try macarons ( traditional French pastry, made of egg whites, almond powder, icing sugar and sugar.)


Eile lugesin veel Urmas Väljaotsa raamatust "Minu Pariis" üle peatüki "Kuidas Pariisis ellu jääda". Ega ma prantsusekeelt üldsegi ei oska: merci,merci. Prantsusekeele õpingute katsed edenevad aeglaselt, hetkel on selge vaid väljed: "kui palju see maksab" - c'est combien? Kirjutaskin ehk pikemaltki midagi, aga Ameerika supermodellid algasid.

Yesterday I read chapther called "How survive in Paris" from Urmas Väljaots's book "Minu Pariis (My Paris)" . Ohh, I can't  speak French at all, only merci, bonjour. But least I tried to learn something - c'est combien? means How much is it? Okay, I'd like to write more, but ANTM has just started.

Tuuli - http://fallie.blogspot.com/ tegi mu soovil (loe: tungival nõudmisel) mulle uue blogi headeri. Koos YSl cage booties, chanel two-tone shadesidega ja kõige muuga. Varsti on ehk oodata ka muid uuendusi.

Tuuli - http://fallie.blogspot.com/ made new blog header for my blog. Featured with YSL cage booties and Chanel two-tone shades.

Ja täna üritasime Eva rattal kiiruga grupipilte teha - Eva pidi Hannah Montanat (üle saali naerma) minema vaatama ja mul oli kõht jube tühi.

Today we made group photo in Eva's bicycle.

Ja muideks, kuna siin blogis (vähemalt üritan) kirjutada ainult sellest mis seondub moe ja riietega siis mu muudest tegemistest saab lugeda twitterist - https://twitter.com/annijyrgenson, kuigi üsna napisõnaliselt.




/I'm wearing: two-tone tights - Lindex, studded dress - made by my bff Eva, bag - thrift store, braided belt - selfmade, vest - from my sister's closet/

8 comments:

  1. beautiful photos! your tights are amazing :D

    ReplyDelete
  2. Väga kena tüdruk oled, samuti ka huvitav blogi ;)

    ReplyDelete
  3. these pictures are PERFECT

    visit http://ww.oreiabatan.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Palju õnne , said minult blogi auhinna

    vaata täpsemalt minu blogist

    http://mmylittlepony.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Hah, ma just hiljuti uurisin erinevaid macaronide retsepte, plaanis on väike teepidu :)

    ReplyDelete
  6. you have some great DIY projects in your blog! you just inspired me!:)

    ReplyDelete
  7. Great pictures! They look like an ad campaign!

    ReplyDelete