Tuesday, June 9, 2009

9.June

Kas kuulasid raadio2 uut saadet Mokalaat? Igaljuhul saab seda internetis ka teha - siin. See on muidu reedeti kell 14.00. Esimeses saates rääkis Liisi Eesmaa vintagest. See jäi tegelikult mulle natuke segaseks, sest ta rääkis, et ta oli kunagi leidnud Tartust Hotist vintage vöö. Mille järgi ta otsustas, et see vöö on just vintage mitte nt vaid 5 aastat vana?Anne ja Helene Vetik rääkisid second handides shoppamisest. Ainuke hea nipp mille ma teada sain oli, et asja hinda küsides ei tohiks oma suurt huvi eseme vastu välja näidata. Sest kui mingi vene mutike näeb kui väga sa seda kleiti tahad - paneb ta kohe 100 krooni hinnale otsa. Täna kasutasin seda nippi ja sain Tartu Pauluse kiriku kasutatud riiete poest valge kampsuni 2 krooniga!. Okei, seal oligi kõikide asjade hind 1-5kr. Tegelikult ma käisin täna kõik Riiamäel ja selle läheduses asuvad kaltsukad läbi, et täpsustada nende aadressi ja avamisaegu, et need siis kaltsukakaardile lisada. Muideks ma sõidan homme Haapsallu, nii et lähipäevadel lisanduvad kaardile ka kõik Haapsalu kaltsukad.  Seal pean ma leppima raamatukogus oleva internetipunktiga, postitusi saan loodetavasti  edasi teha, aga ilmselt ilma piltideta. Eva ei saa kahjuks praegu kaasa tulla, nii et meie Haapsalu seiklusete blogi EAT jääb seekord täitmata. Homme lähen veel enne Haapsallu minekut Camylandist läbi, et viia sinna käevõrud ja mõned sõrmused;)
Oh, ja ma olin nii pettunud, kui avastasin, et Cosmo Glämmilaadale pääseb alates 18.eluaastast.

/I'm wearing: sweater - thrift store, pants - Mango, bag - thrift store, scarf - unknown/
Mulle meenutab mu uus valge kampsun Alexander Wangi Resort 2010 kollektsioonist ühte kampsunit. Aga kui ma oma kampsunile need lahedad rombid sisse lõikaksin laguneks see ilmselt laiali.
My new sweater reminds me one piece of Aleander Wang resort 2010.

We have now new broadcast, that talks about eco-lifestyle, vintage and thrift stores. This vintage stuff is still little incomprehensible for me:D. But I got one good tip for thrifting. Today I used this tip and got white comfy sweater for 20 cents(?). Actually I looked for new thirft stores to add these to the "map of Estonian thrift stores". By the way I go to Haapsalu (small seaside resort town in Estonia) tommorow. I definitely visit all thrift stores in Haapsalu and then add these to the map. So maybe I can't do new posts but I'm back next week.

3 comments:

  1. Sa võid selle Cosmo Glämmilaada asemel näiteks Tallinna Kirbuturule minna. :)

    btw, super blogi sul. :)

    ReplyDelete
  2. Jaa, kuna see toimub muidu?

    aitäh

    ReplyDelete
  3. See toimub kuu igal teisel ja neljandal laupäeval. :)

    www.kirbuturg24.ee

    ReplyDelete