Wednesday, July 8, 2009

Pariis




Kokkuvõttes nägin ma ju tegelikult palju ilusaid kohti, aga nimekiri asjadest, mida ma oleksin tahtnud Pariisis teha aga ei saanud tuleks ilmselt pikem. Nt: külastada mõnda second-handi/kirbuturgu/vintage shopi, osta macarone, näha Pariisi tuldes, süüa mõnes mõnusas kohvikus koogikest, shoppata (mitte suveniiripoodides), teha ilusaid pilte (ega see keskpäevne päike just eriti kasuks ei tulnud sellele). Aga meie giid toonitaski koguaeg, et elu on alles ees ja preagu me ainult piilume Pariisi. Kui järgmine kord tulete siis vaatate nii kaua kui ise tahate ja lähete sinna kuhu ise tahate. ???
Ainukese ajakirjana ostsin Jalouse, imelik on lugeda prantsuse keeles, kuigi ma ühestki sõnast aru ei saa, tundub nagu ma saaksin ikkagi aru mis seal kirjas on. Suur hulk pilte aitab ka sellele kaasa.  Ma üritan mõned oma lemmikpildid sealt editorailist sisse skännida.

Mõned pildid Eva kaamerast ka
H&M otsimas

Piknik Eiffeli torni ees

Peale lõputuid treppe

Eiffel


PS! Peaaegu kõiki pilte saab näha - siin!

1 comment:

  1. I love your maps and tickets picture and the one of you jumping in the air is great too!!

    ReplyDelete