Sunday, April 18, 2010

ReUse Republic



ReUse republic is an Estonian environment friendly fashion project, where designers and high street brands collaborate - fashion designers use leftovers from high street shops to redesign them. New clothes, accessories and jewelry are sold at special fairs at big shopping malls. One this kind of fair takes place in Tartu on next week.
This time I also got a chance to design for them.



On Thursday I received big box full of... crap - old broken jewelry and leftovers from different stores. It was hard to find something usable from this box but still managed to found something.. Here's what I've done so far:

some ear cuffs



also as seen here (in the 2nd photo)



ring



feather ear cuff


spike ring


this caused a huge mess on my table


---

39 comments:

  1. I love those aqua ear cuffs. Feather earrings are great as well. Seems like such a great opportunity to reuse parts when designing and you've done an amazing job with it.

    http://marinasmaze.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. ooh, kõik need asjad on super, kahju, et mul pole võimalik tartusse tulla ja paar sellist ehet ärida, lihtsalt super!

    ReplyDelete
  3. Thanks;)

    @J: Tänan. äkki, kui midagi sealt üle jääb siis saab;)

    ReplyDelete
  4. Esimene earcuff on väga, väga ilus ja ma oleksin väga, väga huvitatud selle omamisest. Ma tean et pole mingitki võimalust, et see üle jääks, aga kui nii siiski juhtub siis anna kindlasti teada :)

    ReplyDelete
  5. I think my favourite is the first of the two rings. I mean, where else could you find something like this?

    http://itscohen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Nägin, et sinust kirjutati ka päevalehes. ;)
    Ja super sõrmused on ikka. :)

    ReplyDelete
  7. They're fantastic, I love the ear cuffs and the spike ring especially! What a great idea :)

    Sarah
    wrappedupwithstring.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Now I really wish I lived in Estonia!

    http://squishingmushrooms.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. wow i love what you've done with it! those ear cuffs are amazing! beautiful!

    ReplyDelete
  10. Ahhh!! Genius! I have got to try out those ear cuffs. They are so beautiful!

    http://www.invasionista.com

    ReplyDelete
  11. your jewelry is sickkkk. keep it up, i wish we had more of this in america.

    --> http://tomorrow-can-wait.tumblr.com

    ReplyDelete
  12. see teine earcuff on laheeeee!!! Oeh,võiks tartus elada :D

    ReplyDelete
  13. tore on näha noori, kellel on annet ning seda ka kasutavad! imelised ehted!

    ReplyDelete
  14. TAHAN KA SELLIST KASTI :D
    Aga ei, super kenad ehted ...

    ReplyDelete
  15. all those thing look beautiful :)

    ReplyDelete
  16. Ma ei taha seda ebaviisakat väljendit öelda, aga hea "sai"(kindlasti sa ei mõista, mis väljendit ma kasutada tahtsin)
    super! mulle endale meeldib ristiga kõrvarõngas ja spike ring ning tavaline ring kõige rohkem :)
    esimest korda vist, kui tahaks öelda, et "Kahju, et ma Tartus ei ela".

    ReplyDelete
  17. Can you explain me how do you do those beautiful ear cuffs? step by step? pleeease

    ReplyDelete
  18. wow! You make so many amazing things, I'm so jealous I don't have your handy craft skills! You really inspire me to make so many more things than I would've. thank you!

    ReplyDelete
  19. Great! I loved the earrings with the cuff especially and the ring. I wish I had a ring like that. SO awesome!

    ReplyDelete
  20. Anni ,sa hakkad oma tehtud ehteid seal müüma ? Okei , ma olen kohe kohal :D !

    ReplyDelete
  21. Thank you thank you thank you;)

    @Elis: Ma ei luba, et ma seal ise just kogu aeg kohal olen, aga need ehted peaksid sinna müüki minema küll. Oled oodatud;)

    ReplyDelete
  22. wow! these are so cool, you are so creative!, it seems like so much stuff that has to do with fashion, etc. goes on in tartu! im totally jealous.
    http://beetle-bug.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Wouwawiwau! Sul on tõesti annet ja väga tubli oled! Ja minu poolt selline küsimus, et kuidas selline kõrvarõngas kinnitada kõrva, mis on nagu kaar ja läheb üle terve kõrvalesta tagaosa? Ja kuidas sellist teha? Loodan, et oskad aidata kuidagi:)

    ReplyDelete
  24. @anonymous: aitäh! tegelikult sa ei kinnitagi seda kuidagi kõrva külge, see lihtsalt ripub kõrva peal, okei kõlab keeruliselt aga tegelikult on asi lihtsamast lihtsam.
    nagu pildilt näha keerasin ma traadist kaare ja kinnitasin sinna otsa ketid.

    ReplyDelete
  25. Võrratu lihtsalt! Suurepärane töö. :)
    Selline küsimus, et pole kunagi Eesti poodides mittemingisuguseid ear cuffe'e müügil näinud - kas sa oskad öelda kus midagi säärast leida? Tänan väga, kui oskad vastata. :)

    Ootan põnevusega edasisi inspireerivaid sissekandeid.
    Päikest!

    ReplyDelete
  26. eheh, nüüd kus ma nägin ära, millised need ear cuff'sid on, tekkis endal suur soov ka ise sellised teha :). kas sa ise nuputasid välja, kuidas neid teha või leidsid kuskilt õpetuse? igatahes kui õpetust polegi kuskil, äkki leiad millalgi aega, et teha väikese ear cuff'si tutorial'i;)?

    ReplyDelete
  27. Ei ole Eestis veel kusagil näinud ja ka internetist olen leidnud kõigest mõned üksikud.

    Õpetust küll kusagilt ei leidnud (ega otsinudki), nii et võib vist öelda, et nuputasin ise.
    Mm.. mõtlen selle peale. Võib olla kunagi siis teengi õpetuse ka.

    ReplyDelete
  28. Hey Anni.
    Kuule sa oled geniaalne . Need ear cuffid ma tõsiselt armusin ära .. Ma PEAN kasvõi ühe eksemplari neist saama. Peaann . Niiet palun räägi , mis kellast sa seal ise kohal oled või kust ma sinu tehtud asjad täpsemalt leian(ja millises hinnavahemikus ehted on).
    PS. Eluliselt tähtis.


    Simona

    ReplyDelete
  29. Geniaalne! Ma totaalselt armusin sõrmusesse ja feather ear cuff'i ära. Super kenad!

    ReplyDelete
  30. Suurepärased tööd! Lihtsalt vapustav. Kuna ise olen täitsa kõrvaaukudeta inimene, siis ear-cuff'id püüdsid mu tähelepanu otsejoones. Olen ise Tartu elanik ning tahtsin küsida, kas Sa müüd ka oma töid, kui jah, siis mis hinnavahemikus, ning millised tööd veel vabad on. Kui aega leiad, siis oleks tore vastust saada.
    mu email : liisa.reet@mail.ee

    ReplyDelete
  31. omg. I'm so jealous. There are tons of pretty unused jewelry. I myself do DIY projects. oh how I wish you can send some to me! XD

    ReplyDelete
  32. mulle meeldib ka türkiis väga väga, ise eelistan kulda, aga ilusad türkiisist ehted on tavaliselt hõbedad, nii et ise tegin nii, et ostsin hõbedad sõrmused ning 1 ehe ja kivid katsin teibiga üle ilusasti(väga kaua aega võttis muidu),kuna kaelaehel on 5 kivi, ja lasin kuldse sprayga üle, tulemus on iluseff:P

    ReplyDelete
  33. omg, can I buy it??? pleas so want that ring and the ear cuff with cross on, omg your good!

    ReplyDelete
  34. omg, where can i order the reuse spiky ear cuff. It is the most amazing ear cuff i have ever seen. please reply

    ReplyDelete