Tuesday, April 20, 2010

ReUse Republic

Hey! Tomorrow starts ReUse Republic fair in Tartu and I'm already super excited. I hope I have little bit time to make some more ear cuffs tonight, because I got lot of requests;)
but here you can see a little video clip about ReUse Republic
in english:


eesti keeles

Kus ja kuna?
Tartu Kaubamaja:
22-23.04 neljapäev, reede - 13.00-19.00
24.04 laupäev - 11.00-16.00
Lisaks korraldab Tartu Kaubamaja ka loosimise, kus on võimalik minu ehteid võita.
Vaata rohkem: www.facebook.com/tartukaubamaja

6 comments:

  1. issand kui lahee :D
    tahaks ka kohale tulla, kasvõi lihtsalt vaatama, või Sind tervitama :D
    aga ei ela tartus ning alles eile käisin, nii et ei usu et kohale veab :(
    kas Sa täna käisid ise seal? Kuidas oli? :)

    ReplyDelete
  2. Võiksid küll tulla;)
    Ma terve aja ei saanud seal viibida, aga vahepeal oli küll palju rahvast ja palju ilusaid asju. Mõned ear cuffidki ostetigi juba ära;)

    ReplyDelete
  3. väga lahedad klipid,põnev lähenemine..:)
    edu!

    ReplyDelete
  4. Sa oled nii inspireeriv, supperluks ja nüüd tead, et vähemalt ühe abituriendi kirjandis oled Sa nüüd täitsa sees:)!

    ReplyDelete
  5. Oo ma tänan;) Millest Sa siis kirjutasid?

    ReplyDelete
  6. Ma kirjutasin moe teemal ja mainisin kaht moeblogijat-Tavi Gevinsoni ja siis Sind, täpselt ei mäleta, aga kirjutasin noorte blogijate siirusest ja pühendumusest oma hobisse, mis nakatab ka teisi ja tekitab lugejates samasuguse õnnetunde, millega blogijad oma postitusi lisavad. Teemaks võtsin: Igaühe õnn on kordumatu.
    Eks paistab, mis saab, oeh..aga jaksu Sulle ja ma ootan juba Su suvemõjutustega loomingut..
    Ma ise olen blogi suhtes väga algaja, aga ikka tirib vägisi siia blogspoti ikka:D

    ReplyDelete