Thursday, December 1, 2011

yellow


8 comments:

  1. where have all the "stylehurricane" stuff gone? it's not fashion blog anymore:(

    ReplyDelete
  2. hah like it says on the sidebar 'just a visual diary'

    ReplyDelete
  3. I love the pictures taken by Billy Kidd! Congrats :)

    ReplyDelete
  4. mul just sama küss, et kas see on nüüd mingi ny tänavate ja kohvikutoitude blog või

    ReplyDelete
  5. jeesus maria, visual diary ei eelda, et ainult moest peab rääkima. reisipilte ei tohigi oma blogisse panna? sorri, anni, et sõna võtan justkui sinu eest.. inimeste ignorantsus ajab lihtsalt vahel marru. mina, personally, vaataks VEEL Ja VEEL JA VEEL su NY pilte - ja sinust endast ka muidugi :)

    ReplyDelete
  6. http://the-northernlight.com/?p=23668

    ReplyDelete
  7. heihei, mulle meeldib, kui te oma arvamust avaldate;) Tõsi küll, olen alati proovinud oma blogi väga moekesksena hoida, aga kuna ma hetkel moega igapäevaselt väga kokku ei puutu..väljaspool tööd, siis mõtlesin, et blogin siis teistest asjadest, et oleks midagigi...ja seepärast just 'visual' diary, sest ega ma väga oma igapäeva elust ka ei taha hakata üksikasjalikult kirjutama. Loomulikult on andke teada, mida teile siin rohkem näha meeldiks. Mul on endal ka natuke kahju, et mul endast siin New Yorgis üldse pilte ei ole, aga ma olen ju enamasti üksinda siin ja ei ole kedagi veel palunud, et ta pilti teeks.

    ReplyDelete
  8. Ma võin muidugi ka ainult moe/disaini/kunsti peale tagasi pöörduda, ja need kes tahavad rohkem igapäevaelust siin New Yorgis kuulda, võivad mind hoopis twitteris (@annijyrgenson) jälgida :)

    ReplyDelete