Tuesday, June 5, 2012

giveaway with JOIK candles & spa

The most recent addition to my candle collection is again from JOIK, this time smelling sweet like crème brûlée.



I also had a chance to make a gift box with JOIK products to give away for my readers! 

As grapefruit is definitely my favorite fruit, it's no surprise that I picked everything with grapefruit. First the grapefruit and mandarin body-lotion with carrot oil, which will leave you a nice sun kissed glow, then a soap and a candle called Sweet temptation.

If you would like to win everything named above just leave a comment with your e-mail address. 
Open to all readers!
I will draw the winner next Monday (June 11)

If you are already fan of JOIK products, let me know you favorites! I would like to discover something new as well.



234 comments:

  1. daisyestam@hotmail.com

    Joik on mu lemmik, seega olen giveaway üle väga õnnelik :)

    ReplyDelete
  2. daisyestam@hotmail.com

    Joik on mu lemmik, seega olen giveaway üle väga õnnelik :)

    ReplyDelete
  3. Amanda
    floatingpyramids[@]gmail.com

    ReplyDelete
  4. lauraliismik@hot.ee
    näm giveaway :)

    ReplyDelete
  5. suvimariliis@gmail.com

    pean tunnistama, et ma ei ole varem JOIKi tooteid ise ostnud, kuid soovin hea meelega Sinu giveaway's osaleda! :)

    ReplyDelete
  6. Mul ei ole veel ühtegi JOIK toodet ja see oleks väga tore sünnipäevakink! :)

    marleen.adama@hotmail.com

    ReplyDelete
  7. Anastasia N.
    NastyNassu@gmail.com

    ReplyDelete
  8. sitssu@gmail.com

    Arrrrrmastan JOIKi tooteid. Lõhnaküünalde leti ette võib end absoluutselt ära unustada. Ja kaeraseep. Ja kehaõlid.

    ReplyDelete
  9. Mmm, seda tahaks kyll endale! ;)
    anneliestonia(at)aol.co.uk

    ReplyDelete
  10. Ahvatlev :)
    tereminaolenmellu(at)hotmail(dot)com

    ReplyDelete
  11. klinkt geweldig en zeer ontspannend, ik hoop dat ik win :)

    groetjes,
    Els.

    etoileblog@hotmail.com

    ReplyDelete
  12. aana.liisa.kaste@gmail.com

    ReplyDelete
  13. merit50@hotmail.com :)

    ReplyDelete
  14. Joik Joik Joik on parim

    merlin.nilrem@gmail.com

    ReplyDelete
  15. head tooted valitud :)

    vahtra89 ät gmail.com

    ReplyDelete
  16. See oleks eriti mõnus kink suve alguse puhul!
    eveli7@gmail.com

    ReplyDelete
  17. kristiinarenser@gmail.com

    lemmik on just see sama ihupiim! ja mandli oma on ka väga hää:)

    ReplyDelete
  18. OMG! I want it ♥

    pilar-delamode@hotmail.com

    XOXO, Anni!

    ReplyDelete
  19. seesama ihupiim ongi lemmik :)!

    marilyn137@hotmail.com

    ReplyDelete
  20. Wow! I've never tried it before, but it sounds lovely :)

    miahol94@gmail.com

    ReplyDelete
  21. what a beautiful giveaway! :)
    hannah-cross@hotmail.com

    ReplyDelete
  22. Great giveaway :) xo

    thefantasyinyourmind@hotmail.co.uk

    ReplyDelete
  23. Olen kuulnud juba no niii meeletult häid sõnu JOIK´i kohta, et isegi võitmata on tungiv soov midagi järgi proovida! :)

    EneliRahula@hotmail.com

    ReplyDelete
  24. elekohv@hotmail.com

    ReplyDelete
  25. Kristel
    kiku0304@hotmail.com

    Nii lahe, ma armastan JOIKi! :)

    ReplyDelete
  26. daisi11@hot.ee

    ReplyDelete
  27. nom nom nom
    triin.tasuja @ gmail.com

    ReplyDelete
  28. dorissootla@yahoo.com

    ReplyDelete
  29. That's a wonderful giveaway
    rubiome10@yahoo.com

    ReplyDelete
  30. Lovely giveaway
    rubiome10@yahoo.com

    ReplyDelete
  31. Lovely giveaway
    rubiome10@yahoo.com

    ReplyDelete
  32. luong.christine@yahoo.com

    ReplyDelete
  33. Vanille et noisette lõnhaküünal on lemmik!
    annikamets@gmail.com

    ReplyDelete
  34. merilin.lehe@gmail.com

    ReplyDelete
  35. I'd love to win!
    2dogs5catscrew@att.net

    ReplyDelete
  36. Anna, amniska@hot.ee
    Väga kena giveaway :)

    ReplyDelete
  37. getter.martins@gmail.com

    Joik on kodus laiali justkui igal pool. Paar päeva tagasi avastasin kapist näoõli. Tean, et kreemikarbis on kätekreem ja kitsepiimaga kehakreem. Vannituba teeb vannitamise ajal mõnusamaks Creme brule küünal. Olen proovinud ka sokolaadimaski, mille võimaluse korral oleksin hea meelega hoopis ära söönud. ;)

    ReplyDelete
  38. heliliis@hot.ee

    Joik on parim! :) :)

    ReplyDelete
  39. Lemmik on seesama greibi-mandariini kehakreem ja soovitan ka greibi-mandariini kehakoorijat :)
    mariliis.soomae@gmail.com

    ReplyDelete
  40. hannahj@hot.ee
    JOIK on mu kõigekõige lemmikum, kingin alati JOIK tooteid teistele ja ise kasutan samuti. Üks mõnus asi mida soovitaks on käte ja jalgade koorija, see jätab käed/jalad superpehmeks ja kreemi ei pea üldse panemagi peale selle kasutamist :)

    ReplyDelete
  41. Ooo, nii vahva!
    krike7@gmail.com

    ReplyDelete
  42. Kõige rohkem fännan mina JOIKi küünlaid,need lõhnavad niii võrratult hästi :)
    letu21@hot.ee

    Tervitades,
    Kertu :)

    ReplyDelete
  43. Mulle väga meeldivad Joik tooted ja kasutan neid kogu aeg. Võiks proovida mõnda kehakoorijat.

    ReplyDelete
  44. merili27@hot.ee
    Kohviga kehakoorija on super toode!

    ReplyDelete
  45. Greibi-mandariini kehakoorija on parimatest parim..:) tasub kindlasti proovida
    triin@kraav.ee

    ReplyDelete
  46. triinilv@gmail.com

    maasikas&rabarber lõhnaküünal on aegumatu lemmik

    ReplyDelete
  47. lammar647@gmail.com.

    Minu lemmik on JOIK sügavpuhstav näoõli, esialgu kartsin, et kuna mul näonahk suht halvas seisukorras siis kuidas saab õli aidata kuid pidin veenduma, et saab küll. Nüüdseks olen kasutanud juba teist kuud ja näonahk on palju klaarim.
    Samuti minu lemmik on tsitruse kehaõli ja kehakreemi kitsepiima ja sheavõiga.
    Lõhnaküünaldest kasutan hetkel Creme brule ja Indian masala tee, lihtsalt supper :) Ainult Creme Brule tekitab magusaisu :)))))

    ReplyDelete
  48. Minu lemmik, Sügavpuhastav näoõli, esialgu kartsin, et kuidas saab see minu väga halvas seisukorras olevale näonahale midagi head teha kuid pidin veenduma vastupidises. Peale paari kuist kasutamist on näonahk palju puhtam. Veel kasutan tsitruse keha õli ja kehakreem kitsepiima ja sheavõiga.
    Ja küünlad on lausa supper, eriti hea CREME BRULE :)))) Njämmm
    lammar647@gmail.com

    ReplyDelete
  49. JOIK on minu vaieldamatu lemmik. Olen sellesse brändi nii kiindunud, et peaaegu kõik tooted on läbi proovitud. Eriline lemmik on näokreemide sari. Samuti meeldib "Valge tee ihukreem viinamarjaseemne õliga" ja "Niisutav ja toitev kehavahupulk rohke kakaovõiga" Minu kuivale nahale lausa suurepärane :) vannitrühvlid on nii mõnus lõõgastus, et pärast ende kasutamist ei pea kehakreemi kasutamagi, super :) minu kontakt: regina.pukk@mail.ee

    ReplyDelete
  50. Joiki tooted on mu lemmikud ja kõigele lisaks nad veel lõhnavad hästi ja on naturaalsed! :) eriti greibi ja mandariini kehakreem on hea! :)
    thopsti@hotmail.com

    ReplyDelete
  51. maria.roosalu@gmail.com
    Maria

    ReplyDelete
  52. Porgandiõliga kehakreem on mu lemmik! Samuti soovitan emuõliga sügavniisutavat salvi! J
    kanapea7@hot.ee

    ReplyDelete
  53. jmarialehtme@hotmail.com
    Üle pika aja loositakse (Eesti) blogija poolt ka midagi eestimaist. Väga tore uudis!

    ReplyDelete
  54. kristiinakerma@gmail.com
    JOIK on tõesti parim, minu hetkelemmik on õlimask juustele

    ReplyDelete
  55. tiia000@gmail.com
    Joik toodetest on lemmikud küünlad Vanille et noisette ja Kaneeli sai. Mul ei ole olnud kunagi varem nii tugeva ja meeldiva lõhnaga küünlaid, mis ka ilma põlemata lõhna annavad. Minu kindlad lemmikud :).

    ReplyDelete
  56. tiia000@gmail.com
    Minu vaieldamatud lemmikud on Vanille et noisette ja Kaneeli sai. Ma ei pane isegi küünlaid põlema , kui nad annavad tuppa aroomi ja põledes lõhnab terve korter :).

    ReplyDelete
  57. Anne-Lii
    anne.sakk@mail.ee
    Minu lemmikud on Joik küünlad ja ka muud tooted!

    ReplyDelete
  58. Lovely post, babe! xx

    emskry_@hotmail.com


    OH MY GILDED

    ReplyDelete
  59. Praegune absoluutne lemmik on Roosivesi, mis lisaks värskendamisele sobib minu näonahale ka niisutajana. Teine suur lemmik on sära andev kehakreem magusmandliga - väikesed säraosakesed ja väga mõnus lõhn. Kapi peal ootab ka õlimask juustele, mida esimesel võimalusel proovin :)

    hannamaria11@gmail.com

    ReplyDelete
  60. Aigi86@hotmail.com

    kõige esimene kreem, mis JOIK-ilt proovisin oli miski õunaga. Väga hästi niisutas ja mõnusa lõhnaga. Preagu neil seda enam ei ole, aga see eest palju teisi huvitavaid kooslusi kreemides.

    ReplyDelete
  61. Olen ainult kingiks joik küünlaid ostnud, aga endal veel pole, väga tore oleks :)
    Marihaamer ät gmail.com

    ReplyDelete
  62. Meloni küünal on hästi hea lõhnaga. Kõik need kehakreemid ka, aga neid pole ostnud veel.

    krissu91@gmail.com

    ReplyDelete
  63. Jumaldan JOIK küünlaid! Kehatooteid ei ole veel jõudnud kahjuks proovida, see oleks suurepärane võimalus nendega tutvumiseks (hanna13626@gmail.com).

    ReplyDelete
  64. Mis mulle veel JOIK toodetest sarjadest meeldivad on Shampuse&maasika tooted ja eriline lemmik on kirisiõie lõhnalised tooted, eriti küünal.
    lilleberg.lll@gmail.com

    ReplyDelete
  65. Mis mulle JOIK sarjadest eriti meeldivad on shampuse&maasika lõhnalised tooted ja kirsiõie lõhnalised tooted, eriti selle küünal. :)

    lilleberg.lll@gmail.com

    ReplyDelete
  66. piisko@hotmail.com

    ReplyDelete
  67. Nahahooldust pole veel väga proovinud, ainult silmaümbruskreemi mangovõi ja argaaniaõliga. Küünlad on küll ülimõnusad!

    beautyfromliz@blogspot.com

    ReplyDelete
  68. Joik on tore,eriti greibi ja porganditooted :D
    kriisus@gmail.com

    ReplyDelete
  69. piiapaulat@gmail.com

    see greibi ja mandariiniga kehakreem on küll väga hüva ja ma lihtsalt armastan küünalt 'maasikas ja rabarber'.

    ReplyDelete
  70. kaariperm@gmail.com
    Joiki näoõli on väga hea!

    ReplyDelete
  71. tiina.vihmar@gmail.com

    minu suur lemmik on niisutav tsitruse kehaõli, mis on ideaalne just suveks, sest jätab naha ilusti särama, aga ei ole samas liiga õline ega kleepuv. Teine suur lemmik on sirelilõhnaline lõhnaküünal, sest sirelilõhna ei saa kunagi liiga palju olla :)

    ReplyDelete
  72. greete.kase@gmail.com

    Ja niisutav päevakreem on päris mõnus.

    ReplyDelete
  73. kristenjaamets@hotmail.com

    Ma armastan Joiki tooteid, lõhnaküünalde leti ees läheb alati nii kaua aega ja näoõlid ja seebid on kõik väga väga head :)

    ReplyDelete
  74. ohh, sounds fantastically delicious! never tried these before so I'm sparkly curious :)

    porcukorborso at gmail dot com

    Szabina
    thanks*

    ReplyDelete
  75. Helen
    helekal@hot.ee

    ReplyDelete
  76. Anu

    laviinia(at)hotmail(dot)com

    Tundub v2ga huvitav!

    T2nud!:)

    ReplyDelete
  77. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  78. oh this is a lovely giveaway! WOuld love to try them out! Radmila, rada76@mail.ru

    ReplyDelete
  79. katriin.kade@gmail.com

    Joik on nii mõnus!

    ReplyDelete
  80. Joiki tooted on väga mõnusad :)!

    Helen
    j2nkuke26@hotmail.com

    ReplyDelete
  81. monikakallaste@gmail.com

    Joik on superhea ja kulub alati ära :)

    ReplyDelete
  82. hille.nurme@hotmail.com
    Lemmikuks elustav ja trimmiv shokolaadimask,siidine näoseerum jõhvikaseemneõliga ning küünaldest on jumalik maasikas ja rabarber :)

    ReplyDelete
  83. Jaana

    Ssugar@live.com

    Mul on olnud juba kaks korda see sama greibi-mandariini kreem ja see on j u m a l i k

    ReplyDelete
  84. Mulle meeldivad JOIKi tooted väga.
    vollanni@gmail.com

    ReplyDelete
  85. epp.kuslap@gmail.com

    ReplyDelete
  86. marivaljaots@gmail.com
    Üks lemmikuid on emuõliga salv kuivadele kätele-jalgadele.

    ReplyDelete
  87. astrid.oras@gmail.com

    Olen päris mitmeid JOIK'i tooteid kasutanud aga kõige lemmikum on vist seep ristikheinaga, lõhnab nagu suvine heinamaa:)

    ReplyDelete
  88. aalde.inga@gmail.com :)

    ReplyDelete
  89. JOIK tooted on väga mõnusad nii kehale kui ka hingele:)
    metele@hot.ee

    ReplyDelete
  90. eva.arumets@hotmail.com :)

    ReplyDelete
  91. Greibi ja mandariini kehakreem on minu lemmik.
    helerin.rauna@mail.ee

    ReplyDelete
  92. mmmeryt@gmail.com

    ReplyDelete
  93. cocopoco@hot.ee

    ReplyDelete
  94. mu õde armastab joik'i tooteid, nii armas oleks teha talle väike kingitus suve puhul ! :)
    iAnnnnnuu@gmail.com

    ReplyDelete
  95. annikapaalits@hotmail.com

    ReplyDelete
  96. Nende küünlad on mu kõige lemmikumad. :)
    mari00mari@hotmail.com

    ReplyDelete
  97. glitterandcatwalk@hotmail.com

    ReplyDelete
  98. kirke.gross@gmail.com

    ReplyDelete
  99. Wow!This is amazing!
    adriana1002000@yahoo.com
    xoxo your romanian fan, Adriana.

    ReplyDelete
  100. Joiki toodetest meeldib kohvi kehakoorija ja üks kätesalv, aga viimase aja lemmik on niisutav sidruni & bergamoti kehaõli :)
    ramune@tlu.ee

    ReplyDelete
  101. anastassia.saar@gmail.com
    joik küünlad on parimad.

    ReplyDelete
  102. heli10@hot.ee

    Nende keha emulsioonid on lihtsalt võrratud! ;)

    ReplyDelete
  103. mulle meeldivad kõik Joiki huulepalsamid!
    sandra.timpmann@mail.ee

    ReplyDelete
  104. elina6@hot.ee

    Armastan joiki küünlaid.

    ReplyDelete
  105. Joik on mu lemmik!!! Nii tore giveaway!
    Minu meelest on Joiki kehakreemid kõige paremad kõikidest kreemidest, mida proovinud olen. Ja mulle meeldib veel nende kaunis pakendidisain. Nii tore, et nii kvaliteetsed ja head asjad on veel kodumaised kaa:).

    maarja.tamjarv@gmail.com

    ReplyDelete
  106. Armastan Joiki tooteid :)
    katri_triin_krjukov@hotmail.com

    ReplyDelete
  107. Armastan Joiki tooteid :)
    katri_triin_krjukov@hotmail.com

    ReplyDelete
  108. elina.rammo@gmail.com
    juhuuu

    ReplyDelete
  109. elina.rammo@gmail.com
    juhuuu

    ReplyDelete
  110. raidojorsi@hotmail.com

    ReplyDelete
  111. See on väga armas, et Sa lihtsalt niisama nii küllusliku Joiki giveaway teed. (Eriti lahe on see, et Sa mitte kunagi ei kirjuta, et "selleks, et võita followi Minu blogspoti lehte või like'i facebooki lehte", jätab sinust kuidagi väga professionaalse ja omakasupüüdmatu mulje. Ja see porgandi greibi kehakreem on tõesti väga väga super hea, olen seda varem proovinud.
    Minu lemmik on kohe kindlasti vürtsikas jõhvikas, (kuigi Ma oletan, et kuna Sa juba oled nii palju Joiki küünlaid omale soetanud, siis Sa oled ka selle lõhnaga tutvust teinud!

    eden.olev@hotmail.com

    ReplyDelete
  112. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  113. Merka468@hot.ee

    Rohelise õuna kehakreem rahustava aaloega on super!

    ReplyDelete
  114. hongkong_nathan@hotmail.com

    thanks and i hope i get this, this is soooooo nice!!! :)



    oh i turned 21 and i bought the prada SS12 runway sunnglasses, check it out on me in my newest blog post!! and tell me what u think ;)

    xx nathan.niche

    http://style-niche.blogspot.co.uk/2012/06/turning-21.html

    ReplyDelete
  115. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  116. Minu lemmikute hulka kuuluvad:
    sügavniisutav ja hooldav salv emuõliga
    puhastav ja värskendavnäomask rohelise tee ja piparmündiga
    piparmündi huulevõie
    triin.rist@gmail.com

    ReplyDelete
  117. saskia.jappinen@hotmail.com

    JOIK JOIK JOIK

    ReplyDelete
  118. JOIK JOIK JOIK

    saskia.jappinen@hotmail.com

    ReplyDelete
  119. Maarja-Liisa Mahla maarjaliisa.mahla.001@gmail.com

    ReplyDelete
  120. Vanessa

    zitchdog@hotmail.com

    ReplyDelete
  121. moeki@hotmail.com

    ReplyDelete
  122. Head lõhnad on üks elu naudinguid! stiilinurk@hot.ee

    ReplyDelete